Strona główna1 » Części rowerowe2 » Opony rowerowe3 » Opony Szosowe4 » Opona Continental GrandPrix 5000 700x23C
Kategorie
Producenci
Sprawdź To !!!
Kontakt
  • E-mail:sklep@sportosito.pl
  • Telefon+48 605 963 189
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 11.00 - 17.00
Opona Continental GrandPrix 5000 700x23COpona Continental GrandPrix 5000 700x23C
Opona Continental GrandPrix 5000 700x23COpona Continental GrandPrix 5000 700x23C
PolecamyNasz hit

Opona Continental GrandPrix 5000 700x23C

CONTINENTAL

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 11,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 11,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: CO0101623

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Cena: 164,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Linki (1)
  • Recenzje produktu (0)

Następca kultowej opony Grand Prix 4000.

Jeszcze lepsza przyczepność, poprawiony oplot, nowa odsłona mieszanki Black Chili. Opory toczenia zmniejszone aż o 12% w stosunku do swej starszej siostry GP 4000 oraz o 20% zwiększona odporność na przebicia.

Waga: 200 gram. Waga katalogowa może nieznacznie różnić się od rzeczywistej.

Oplot: 3/330 TPI

Technologie:

Black Chili: to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe! Zastosowana w oponach z górnej półki mieszanka Black Chili to kompromis pomiędzy przyczepnością, oporem toczenia a trwałością. Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści. Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie - od opon downhillowych do szosowych! Mieszanka Black Chili zmniejsza o 26% opory toczenia i zapewnia o 30% lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe, a w modelu GP 5000 te cyferki są jeszcze bardziej zadziwiające. Opony z Black Chili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

VectranBreaker: VECTRAN jest to syntetyczne włókno wytwarzane z wykorzystaniem nowych technologii na podstawie naturalnego wzoru. Podobny do pajęczyny VECTRAN jest ciekłokrystalicznym polimerem (LCP), jest tkany z roztopionego ciekłego polimeru Vectra, a następnie dalej przetwarzany na wielowłóknistą nić. Podobnie, jak pajęczyna, cechuje się niezwykle dużą wytrzymałością na zerwanie w stosunku do ciężaru. Wytrzymałość ta została wykazana również w wielu praktycznych zastosowaniach Vectranu: liny dla astronautów, kable układane na dnie morza, odzież odporna na przecięcie.

Vectran można znaleźć wszędzie tam, gdzie wymagana jest ekstremalna trwałość, włókna Vectranu mają pięciokrotnie większość na rozciąganie, niż stal, są odporne na zmęczenie, a tym samym są ekstremalnie wytrzymałe na obciążenia. Właśnie dzięki tym właściwościom materiał ten można wykorzystać na ochronę przed przebiciem w najlepszych oponach. Ochrona Vectran Breaker jest lżejsza, elastyczniejsza i skuteczniej chroni przed przecięciem, niż porównywalne systemy ochrony z nylonu. Vectran nie wpływa przy tym na opór toczenia.

Rewolucyjne podejście w ruchu rowerowym. Osadzona w konstrukcji opony technologia Active Comfort pochłania wibracje i wygładza Twoją jazdę.

*TPI Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyficznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI ( thrreads per inch ), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 tpi, 60 tpi i 110 tpi. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcia i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Oplot podawany jest w liczbie warstw, suma tpi : 3/180 oznacza trzy warstwy tkaniny 60 tpi.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl